wtorek, 28 lipca 2009

Smoothie kokosowo - bananowy


Uwielbiam wszystko co kokosowe, a okazuje się że do tej pory nie spróbowałam mleczka kokosowego. Postanowiłam to nadrobić, więc szybko się w nie zaopatrzyłam. Pozostała tylko kwestia, jak je spożytkować, ale i na to szybko znalazł się pomysł :)

Muszę powiedzieć jednak, że smak nie zadowolił mnie w pełni. Jak już wspomniałam, jestem kokoswoym maniakiem, a wyszedł mi koktajl ledwie z kokosowym posmakiem :) Ogólnie w samku był bardzo delikatny, a zanim dodałam cynamon, nawet lekko mdły. Ale się nie zrażam, bo to dopiero początek moich eksperymentów z mleczkiem kokosowym. Na pewno jeszcze znajdę sposób żeby uzyskać więcej "kokosu w kokosie" :D

Składniki:
- 1 banan,
- puszka mleczka kokosowego,
- mleko,
- 1,5 łyżeczki cynamonu,
- 2 łyżki wiórków kokosowych

Banana zmiksować z odrobiną mleka na gładką masę. Dodać mleczko kokosowe, wiórki 9 cynamon, zmiksowac ponownie. W zależnosci od konsystencji dodaj więcej mleka (wg uznania, zalecam jednak niezbyt dużo, aby nie starcić kokosowego smaku). Wymieszaj na niskich obrotach i pij natychmiast! :)


Smacznego!

4 komentarze:

  1. Moja córka robi takie koktajle z mleczkiem kokosowym.Są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koktajle! Jej, a tu jeszcze cynamon jest :)! Mniaaam :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dodaje jeszcze odrobie malibu tak dla kokosowosci;) bo faktycznie mleczko kokosowe jest bardzo delikatne i... tez jestem kokoso-maniakiem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... musze koniecznie wypróbować ten pomysł z malibu ;) Czuję że to może być TO!

    OdpowiedzUsuń