poniedziałek, 6 lipca 2009

Koktajl jogurtowy z melonem



Połącznie melona i jogurtu z poczatku wydawało mi się mało intuicyjne, ale wyszło całkiem nieźle. Smak jest spcyficzny, troszkę kwaskowy, złamany delikatną słodyczą owoców. Nie każdemu przypadnie do gustu, ale ja jestem zadowolona i spokojnie mogę polecić ten przepis. Do przygotowania użyłam melona kantalupa (ten żółty i podłużny) i arbuza, ale na pewno spróbuję jeszcze tego koktajlu z dodatkiem melona siatkowego (ten bardziej okrągły z chropowatą skórką). Dla leniwych polecam pominąc arbuz i ograniczyć się do melonów :)

Składniki:
- 200g melona,
- 100g arbuza,
- 200 ml jogurtu naturalnnego
- 4 kostki lodu

Melona pokrój w kostkę i zmiksuj razem z jogurtem na gładko. Dodaj wypestkowanego arbuza i kostki lodu ponownie zmiksuj.


Smacznego!

2 komentarze:

  1. ale to smakowicie wygląda, a ja mam melona i jogurt

    OdpowiedzUsuń
  2. To spróbuj koniecznie! W smaku jest "niecodzienny" ale na plus :)

    OdpowiedzUsuń